vacature: COÖRDINATOR ORGANISATIE & ADMIN

bij GOCA VLAANDEREN vzw

De Groepering van Erkende Ondernemingen voor Autokeuring en Rijbewijs of kortweg GOCA verenigt alle officieel erkende ondernemingen die instaan voor de uitvoering van de autokeuringen en het afnemen van rijexamens. Vandaag staan zij in België voor een groep van 77 keuringscentra en 32 examencentra, allen conform de instructies van de federale en regionale overheden.

GOCA kan bouwen op 85 jaar ervaring en expertise, en is daarnaast ook een organisatie in beweging en future proof dankzij de omschakeling naar een nieuwe regionale werking. Vanaf 1 juli 2019 gaan we verder onder de naam GOCA Vlaanderen vzw.

Onze afdelingen Autokeuring en Rijbewijs worden beide ondersteund door een eigen IT-afdeling en Vormingscentrum. Naast een 25-tal medewerkers kunnen we dan ook tellen op een groot netwerk aan experten, beleidsmakers en andere stakeholders, zowel regionaal als internationaal.

Heb je zin om je schouders mee onder onze nieuwe structuur te zetten? Voel je een affiniteit met onze core business en heb je goesting én talent om organisatorisch en administratief de handen uit de mouwen te steken?

Dan hebben wij een boeiende en uitdagende jobopportuniteit voor jou!
Voor onmiddellijke indiensttreding zijn we op zoek naar een

COÖRDINATOR ORGANISATIE & ADMIN

Jouw resultaatgebied

Volgende taken behoren tot jouw resultaatsgebied:

  • Verantwoordelijke voor de verslaggeving op directieniveau (Managementteam, Raad van Bestuur e.a.): alle voorbereidingen inhoudelijk en organisatorisch, distributie en feedback van alle relevante informatie naar betrokken partijen (intern/extern);
  • Coördinatie en opvolging van ISO, GDPR, wagenpark, HR-administratie: in deze diverse domeinen maak je steeds ook de connectie tussen de collega’s (intern) en de betrokken business partners (extern);
  • Agendabeheer, opvolging deelname aan externe events etc.
  • Voorbereiding documenten indiensttreding (‘Welcome Pack’)

De mogelijkheid wordt geboden om ook in marketing- & communicatieprojecten een actieve rol op te nemen (van opmaak website, redactie van nieuwsbrieven tot de organisatorische opvolging van events).

Je rapporteert rechtstreeks aan de Gedelegeerd Bestuurder.

Jouw competenties en vaardigheden

  • Je beschikt over een bachelordiploma en verdiept je graag inhoudelijk in nieuwe materie;
  • Je straalt vertrouwen uit, bent integer, gaat discreet met informatie om en treedt makkelijk in contact met anderen;
  • Je denkt graag mee na op organisatieniveau: jouw aanpak leidt tot een vlot georganiseerde administratie en een proactieve opvolging van dossiers. Structuur, orde en netheid zijn belangrijke waarden voor jou;
  • Je wil toekomstgericht meebouwen aan verbeteringen en efficiëntiewinsten binnen onze administratieve processen;
  • Microsoft Office en andere computerprogramma’s hebben geen geheimen voor jou;
  • Je hebt oog voor deadlines, bent punctueel en kan je in functie hiervan stressbestendig en flexibel organiseren;
  • Je bent communicatief, zowel in het Nederlands als het Frans;
  • Je werkt graag zelfstandig en onafhankelijk, maar wel als lid van een team: je houdt ook van het ondersteunen van anderen op organisatorisch vlak;
  • Je bent dynamisch en gaat planmatig te werk.

Wat heeft GOCA VLAANDEREN vzw jou te bieden?

  • Je maakt deel uit van een organisatie met veel expertise, ervaring én tegelijk een nieuwe dynamiek;
  • Je stapt in een veelzijdige en uitdagende job met alle ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling;
  • Met de kernopdracht van GOCA Vlaanderen vzw- en vanuit jouw eigen opdracht – sta je voelbaar midden in de haast dagelijkse actualiteit van maatschappelijk verantwoorde mobiliteit en verkeersveiligheid;
  • Binnen deze context verruim jij je eigen expertise op verschillende vlakken, met mogelijkheden tot verdere opleiding(en);
  • Een flexibele werkomgeving, waarden-gedreven, resultaatgericht én menselijk;
  • Een gepersonaliseerd en motiverend remuneratiepakket.

Indien deze opportuniteit u aanspreekt?

Stuur uw uitgebreid CV met motivatiebrief naar birte@re-boot.be

Uw kandidatuur wordt snel en discreet behandeld.

Met vriendelijke groet en misschien tot binnenkort,

Groepering van erkende ondernemingen voor autokeuring en rijbewijs v.z.w